У дадзеным раздзеле змяшчаецца пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца БУПП "Фабрыка мастацкіх вырабаў" па заявах грамадзян, у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 №200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян"
Зацікаўленая асоба звяртаецца за правядзеннем адміністрацыйнай працэдуры да адказных асоб у працоўныя дні (Пн-Пт) з 08.00 да 16.30, абед з 13.00 да 13.30. Заявы падаюцца ў аддзел кадраў і бухгалтэрыю.
Зварот можа быць выкладзены ў пісьмовай або вуснай форме, зыходзячы з вызначэння тэрміну ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры (ад даты звароту або ад даты заявы). Узоры, формы пісьмовай заявы прадастаўляецца заяўніку непасрэдна асобамі, адказнымі за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры.
Адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца пры прад'яўленні грамадзянінам пашпарта (альбо іншага дакумента, які сведчыць яго асобу). Прадастаўленне іншых дакументаў адказнымі асобамі выключна па пераліку, устаноўленым адпаведным пунктам Указа № 200.
1. Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца бухгалтэрыяй (азнаёміцца/спампаваць);
2. Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца аддзела кадраў (азнаёміцца/спампаваць).
Адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца БЯСПЛАТНА
Электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб
Звяртаем увагу на тое, што 2 студзеня 2023 г.уступілі ў сілу змены, унесеныя ў Артыкул 25 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб». У сувязі з гэтым падача электронных зваротаў магчымая толькі з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб – інтэрнэт-рэсурсу звароту.бел.
Электронныя звароты падаюцца ў парадку, устаноўленым артыкулам 25 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».
Электронныя звароты, якія паступілі ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі, падлягаюць разгляду ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў, з улікам асаблівасцяў, прадугледжаных артыкулам 25 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».
Электронныя звароты разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі дзеючага заканадаўства Рэспублікі Беларусь.
На электронныя звароты даюцца пісьмовыя адказы (накіроўваюцца пісьмовыя паведамленні) у выпадках, калі:
заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ альбо адначасова накіраваць пісьмовы адказ і адказ на адрас яго электроннай пошты;
у электронным звароце пазначаны адрас электроннай пошты, па якім па тэхнічных прычынах не ўдалося даставіць адказ (апавяшчэнне).
Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мовах.
Пісьмовы зварот грамадзян у АБАВЯЗКОВЫМ парадку павінен змяшчаць:
Пісьмовы зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:
Да пісьмовых зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы. У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэтую інфармацыю дакументаў.
Паштовы адрас: 213815, Рэспубліка Беларусь, Магілёўская вобл., г.Бабруйск, вул. Гогаля, д. 44а. Панядзелак - Пятніца: 8.00 – 16.30, абедзенны перапынак: 13.00 – 13.30.
Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):
Вышэйстаячая арганізацыя:
Дзяржаўнае вытворча-гандлёвае аб'яднанне "Белмастацпромыслы"
Адрас: 220034, г. Мінск, вул. Захарава, 36
Рэжым працы: Пн-Пт з 8.30 да 17.00
Прыёмная: +375 (17) 221-36-72
Тэл./факс: +375 (17) 304-36-73 (факс)
E-mail: syvenir@mail.ru
Сайт : www.suvenir.by